מוצר נוסף בהצלחה
משלוח חינם בקניה ב-200 ש"ח ומעלה

מי אנחנו?

The Online Store מבית שסטוביץ קמה במטרה להציע לשוק הישראלי מגוון מוצרים ממותגים מובילים בזמני אספקה נוחים וברוח של ערבות הדדית ונתינה.

יש מינימום להזמנה?

מינימום הזמנה 100 ש"ח


כמה עולה משלוח?

עד 199.99 ש"ח - 29 ש"ח

החל מ-200 ש"ח - חינם


איך משתמשים בקופון הטבה?

בכדי להינות מקופון ההטבה, ראשית צריך להירשם לאתר ולוודא שהקופון שבידך בתוקף או שנרשם בצורה תקינה.

לאחר מכן, יש להזין את קוד הקופון בדף הצ'ק אאוט (קופה) של ההזמנה ("נרשמתי בעבר" - מעל פרטי המשלוח, או בעמוד הבית למעלה "התחברות \ הרשמה").

מימוש ההטבה כפוף למינימום רכישה לפי מבצע הקופון בהצלחה!


מהם אזורי חלוקת המשלוח?
ניתן לבצע משלוחים לכל חלקי הארץ


מהו זמן אספקת המשלוח?
ההזמנות ישלחו תוך 3 ימי עסקים (זמן הטיפול בהזמנה אינו כולל את ימי סוף השבוע) ייתכנו עיכובים של הזמנות לאזורים מרוחקים או מעבר לקו הירוק. הזמנות שבוצעו בימים שישי ושבת יטופלו ביום ראשון העוקב. כל הזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל חגי ישראל). כרגע איננו יכולים לקבל הזמנות עם כתובת חיוב או משלוח מחוץ לישראל. כל הרכישות כפופות לאישור חברת כרטיסי האשראי לפני טיפולן. רק רכישות מאושרות יטופלו ויישלחו. הזמנות שנקלטו במערכת עד השעה 12 בצהריים יטופלו באותו יום עסקים, כל הזמנה שנקלטה במערכת לאחר השעה 12 בצהריים תטופל ביום העסקים העוקב. הזמנות שיקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.


אחד המצרכים שקניתי חסר / פגום - מה עושים?

ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל support@theonlinestore.co.il
או בטלפון 1-800-201-042.
תמיד נשמח לעזור!


לא הצלחתי להירשם לאתר

במקרה זה ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות מילוי הפרטים בטופס הפנייה.


שכחתי את הסיסמה

יש להיכנס לאזור איפוס סיסמה ולעקוב אחר ההוראות.


לא הצלחתי להיכנס לחשבון שלי

יש ליצור קשר באמצעות מילוי הפרטים בטופס הפניה
או להתקשר אלינו בטלפון  1-800-201-042

 נשמח לעזור!


איך מעדכנים פרטי חשבון?

נכנסים לאיזור "התחברות/הרשמה" ומעדכנים.